1397-02-06 08:03
1772
0
52966
کریم علمی :

"شهر من شهر انتظار" ترسیم کننده آرمان شهر مهدوی است / جشن نیمه شعبان گرگان با حضور فهیمه و بهتاش

دبیر ستاد شهر من شهر انتظار گفت : جشن متمرکز نیمه شعبان در گرگان در روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور بهتاش و فهیمه بازیگران سریال پایتخت برگزار می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ کریم علمی معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و دبیر شهر من شهر انتظار در گفت و گو با گلستان ما اظهار کرد : "شهر من شهر انتظار" ستادی است که با هماهنگی دستگاههای فرهنگی در جهت معرفی شهری که منتظر واقعی اقا باشند ، فعالیتش را آغاز کرده است .

علمی افزود : هماهنگی با هیئت های مذهبی و ایجاد  نشاط در محلات مختلف شهر و برگزاری جشن بزرگ و داشتن شهری پویا عدالت محور ، شهر علم ودانش و شهر مشارکت شهروندان و شهر سالم از جمله اهداف این ستاد است .

وی تصریح کرد : در جشن نیمه شعبان امسال آغازکلنگ زنی پروژه های شهری را داریم که افتتاح آن در ولادت حضرت علی (ع) در انتهای سال می باشد .

معاون اداری مالی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد : در این جشن بزرگ شورای اسلامی شهر گرگان ، شهرداری ،  هئیت های مذهبی ، سازمان تبلیغات اسلامی استان ، اداره ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش و هلال احمر مشارکت دارند.

علمی در خصوص مکان برگزاری این جشن گفت : ساعت شروع جشن 17 عصر الی 20 بوده و برای مکان جشن مکاتبه ای با شورای تامین صورت گرفته و انشالله در صورت توافق چهارشنبه بازار را برای این کار در نظر گرفتیم .

وی همچنین گفت : در این جشن از یک خواننده کشوری استفاده خواهد شدضمن اینکه آقای کربلایی زاده کمدی استند آپ و دو بازیگر سریال پایتخت آقای بهتاش و خانم نصرتی در نقش فهیمه نیز مهمان مردم گرگان هستند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.